Τέμπη – Νίκος Νικολόπουλος: Κατάθεση στον Ευρωπαίο Εισαγγελέα για τις «αμαρτωλές» συμβάσεις της ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ

Εισαγγελέα
Ποροσβέστες και αστυνομικοί συλλέγουν προσωπικά αντικείμενα επιβατών, μετά από σύγκρουση που σημειώθηκε σε δύο τραίνα, έξω από την Λάρισα, Τετάρτη 1 Μαρτίου 2023. Μία επιβατική αμαξοστοιχία συγκρούσθηκε με μία εμπορευματική έξω από τη Λάρισα, ενώ εκτροχιάστηκαν τα δύο πρώτα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας και εκδηλώθηκε πυρκαγιά. Τουλάχιστον 29 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και άλλοι 85 τραυματίστηκαν, πολλοί από τους οποίους βρίσκονται σε σοβαρή κατάσταση, στη σύγκρουση επιβατικής με εμπορευματική αμαξοστοιχία στα Τέμπη αργά το βράδυ της Τρίτης.Το τραγικό δυστύχημα έγινε στην περιοχή Ευαγγελισμός, σε μικρή απόσταση από τη Λάρισα και τα Τέμπη. Στην επιχείρηση απεγκλωβισμού και διάσωσης συμμετέχουν 150 πυροσβέστες και το Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας με 40 ασθενοφόρα. Στο έργο τους συνδράμουν 32 αστυνομικοί με 15 περιπολικά. Παράλληλα, έχουν σπεύσει επιτόπου γερανοφόρα οχήματα.ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΧΗΡΑΣ

Κατάθεση Νικολόπουλου στον Ευρωπαίο Εισαγγελέα για τις «αμαρτωλές» συμβάσεις της ΟΣΕ – ΕΡΓΟΣΕ

Ογκωδέστατο το υλικό που έχει στη διάθεσή του ο πρώην υφυπουργός -βουλευτής Αχαΐας, Νίκος Νικολόπουλος για τις «αμαρτωλές » εργολαβίες και συμβάσεις που πληρώθηκαν και δεν εκτελέσθηκε και σήμερα θρηνούμε 57 θύματα στα Τέμπη.

Στην Μάνδρα και στο Μάτι έφταιγε η… άναρχη δόμηση. Στην Ηλεία έφταιγε ο στρατηγός άνεμος. Στα Τέμπη θα φταίει κάποιος σταθμάρχης ή – ποιος ξέρει – τι άλλο θα σκαρφιστούν για αυτό το διαχρονικό έγκλημα εις βάρος του ελληνικού λαού;
Και αν έφυγαν δεκάδες ψυχές τόσο άδικα, τίποτε δεν αλλάζει γι’ αυτούς. Θα προβάρουν το ύφος της συντριβής για λίγες μέρες και μετά πάλι θα αντιμετωπίζουν την ασφάλεια των πολιτών ως «κόστος». Στα σιδηροδρομικά δίκτυα, στα νοσοκομεία, στα αστικά ΜΜΜ, στις φυσικές καταστροφές, στην εγκληματικότητα, σε δημόσια έργα, παντού υπάρχει «κόστος» που πρέπει να περιοριστεί.

Ένα διαρκές έγκλημα χωρίς τιμωρία…

Νίκος Νικολόπουλος: Στο υπόμνημά αναφέρεται εν συντομία στο ιστορικό της υπόθεσης και παραπέμπει σε προηγούμενες ερωτήσεις του για το ίδιο θέμα και που χρονολογούνται από το 1996. Επισημαίνει την επί της ουσίας άρνηση απάντησης όλων των διατελεσάντων αρμόδιων Υπουργών και των υπεκφυγών τους. Αναφέρεται επίσης στις ισχυρότατες ενδείξεις διαφθοράς, διαπλοκής και κακοδιαχείρισης των έργων, στην κατασπατάληση Δημόσιου χρήματος σε αυτά τα έργα υποδομής, σημαντικά και ουσιώδη για την εύρυθμη λειτουργία της χώρας τα οποία κάποιοι, γνωστοί άγνωστοι, μετέτρεψαν «χρυσοτόκο όρνιθα».

Καταλήγοντας ο Ν. Νικολόπουλος στο υπόμνημά του , όντας κοινοβουλευτικός με εμπειρία πάνω από 30 χρόνια, ρεαλιστής εκ των πραγμάτων διατυπώνει τις επιφυλάξεις του για την κατάληξη της υπόθεσης, δηλώνοντας : «Οφείλω ακόμη να σας επισημάνω, ότι δεν τρέφω αυταπάτες για την εξέλιξη της υπόθεσης που διερευνάτε, δεδομένου ότι, όπως προκύπτει από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου, ακόμη κι αν οι διερευνώμενες υποθέσεις καταλήξουν σε άσκηση ποινικών διώξεων, τα μεγάλα συμφέροντα που εμπλέκονται σ’ αυτά τα σκάνδαλα βρίσκουν τον τρόπο, είτε με τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα, είτε αλλιώς να πέφτουν στα «μαλακά» ή/και να αθωώνονται εντελώς, όπως έγινε με το μεγάλο σκάνδαλο της αμαρτωλής σύμβασης 994/2005 του Προαστιακού Σιδηροδρόμου».

Κάποια ενδεικτικά αποσπάσματα που περιέχει το υπόμνημα του Προέδρου του Χριστιανοδημοκρατικού κόμματος Ελλάδος προς τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου είναι τα παρακάτω :


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ


Σκόπιμα και εγκληματικά καθυστερεί ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου, προκειμένου ο ΟΣΕ, ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής των αυτοκινητοδρόμων, να μη βρεθεί σε πλεονεκτική θέση, πριν ολοκληρωθούν τα έργα των αυτοκινητοδρόμων!!!

Και το πιο τραγικό είναι, ότι όλοι, κάνουν τους ανήξερους για την πραγματική αιτία του τραγικού δυστυχήματος και ετοιμάζονται να αποδώσουν το ατύχημα, ως συνήθως, σε «ανθρώπινο λάθος» του μηχανοδηγού της αμαξοστοιχίας ενω γνωρίζουν ότι υπάρχουν και έχουν χρυσοπληρωθεί τα συστήματα ασφαλείας των σιδηροδρόμων, τα οποία εκμηδενίζουν τις πιθανότητες να συμβούν ατυχήματα. Είναι, τα συστήματα σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, που, όπως ανέφερα στην σχετική Ερώτηση & Α.Κ.Ε., λειτουργούσαν επί χρόνια επιτυχώς και έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας, με συνέπεια τα τρένα να κυκλοφορούν «τυφλά».

Είναι το ψηφιακό ραδιοσύστημα GSM-R και το σύστημα προστασίας των τρένων ETCS, τα οποία έπρεπε να είναι σε λειτουργία εδώ και μερικά χρόνια, αλλά δυστυχώς οι αρμόδιοι ανέχονται τις εγκληματικές καθυστερήσεις στην παράδοσή τους και «καλύπτουν» τους επίορκους υπαλλήλους του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, που ίσως και να παίζουν το παιγνίδι των «εθνικών εργολάβων»

Αν υπήρχαν και λειτουργούσαν τα εν λόγω συστήματα, δεν θα είχε συμβεί το τραγικό δυστύχημα …

Ποιες οι ποινικές ευθύνες των εθνικων εργολάβων που μονοπωλούν τα έργα του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, που κόστισαν και κοστίζουν δισεκατομμύρια, οι οποιοι καθυστερούν σκόπιμα και εγκληματικά τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου, προκειμένου ο ΟΣΕ, ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής των αυτοκινητοδρόμων, να μη βρεθεί σε πλεονεκτική θέση και χασουν έσοδα απο τα διόδια .

Πρέπει να αποκαλυφθεί για ποιους λόγους η πολιτικη ηγεσια δεν προχώρησε στην αντικατάσταση του κ. Πετρόπουλου , όπως του ζητούσε ο τότε επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης κ. Ρακιντζής, ούτε καν στην «άσκηση Πειθαρχικού Ελέγχου στα αρμόδια όργανα της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε.»..

Πολλά καινούργια στοιχεία-ντοκουμέντα υπεσχέθη να φέρει στο φως της δημοσιότητας, ο Πρόεδρος του ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ Κομματος κ. Νίκος Νικολόπουλος με την κατάθεση του υπομνήματος που θα καταθέσει τις επόμενες ημέρες προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Ι.Ντογιάκο .

Ο πρωην υφυπουργός και επι 25 χρονια Βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος είπε: «Έχω καθήκον να προτρέψω τις ανακριτικές αρχές να διερευνήσουν την μεταβολή των όρων των συμβάσεων , να ξαναδιαβάσουν –πιο προσεκτικά αυτή την φορά- τις ερωτήσεις μου (και τις Αιτήσεις κατάθεσης εγγράφων) καθώς και το κατηγορητήριο του εισαγγελέα εναντίον της ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ και ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε., που συμπεριλαμβάνει στις βαριές κατηγορίες και την παράλειψη είσπραξης ποινικών ρητρών, για όσες κατέπεσαν, ή έπρεπε να καταπέσουν, την διπλο πληρωμή εργασιών που είχαν ήδη τιμολογηθεί, την παράνομη καταβολή αποζημιώσεων κ.α.

Εκεί θα βρουν πολλές ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ και ιδιαίτερα στην Ολυμπία Οδό. …

Και αν νομίζουν πως και μετά την δολοφονία τοσων ΑΝΘΡΩΠΩΝ θα εξακολουθούν να κατευθύνουν την Δικαιοσύνη οι «Νταβατζήδες» της πολιτικής ζωής -όπως έλεγε ο Κ. Καραμανλής- για να τους προστατεύσουν, με την ασπίδα των ΜΜΕ της διαπλοκής, τότε είναι γελασμένοι.

Ο ΘΕΟΣ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΝ ΚΛΕΦΤΗ

ΑΓΑΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΟΙΚΟΚΥΡΗ ΟΜΩΣ!!!

Ο λαός μας λέει : «Αγαπάει ο Θεός τον κλέφτη, αλλά αγαπάει και τον νοικοκύρη». Η πτέρυγα VIP του Κορυδαλλού δείχνει, ότι μπορεί και να δικαιωθούν εκείνοι που πιστεύουν, ότι οι κλέφτες όσο ΜΕΓΑλοι και επώνυμοι και να είναι, ενώπιον της Δικαιοσύνης είναι ίσοι με τους ανώνυμους και καταφρονεμένους ανέργους, συνταξιούχους και όλους τους σκληρά φορολογούμενους, που λοιμοκτονούν εξαιτίας της κλεπτοκρατίας των ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ.

Ο τ. Υφυπουργός Εργασίας Νίκος Νικολόπουλος στο υπόμνημα σημειώνει :

«Ύστερα από προκαταρκτική εξέταση, που διεξήγαγε ο εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθηνών κ. Αριστείδης Κορέας, η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών άσκησε κακουργηματικές διώξεις, με τις επιβαρυντικές διατάξεις του νόμου 1608/50 περί καταχραστών του Δημοσίου, για την υπόθεση των «χρυσών» σηράγγων στην περιοχή Λιανοκλάδι – Δομοκός, εναντίον του πρώην και του νυν Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ, εναντίον της ίδιας εταιρίας, αλλά και εναντίον της αναδόχου εταιρείας ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.

Ειναι γνωστό,ότι με το βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών,ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος και στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ, ο Διευθυντής Έργου της αναδόχου εταιρείας και σαν ηθικός αυτουργός ο Πρόεδρος της εταιρείας «ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε.», παραπέμφθηκαν σε δίκη με κακουργηματικές κατηγορίες για τη σύμβαση 470/2007 της ΕΡΓΟΣΕ.

Κάναμε συνεχείς κοινοβουλευτικές παρεμβάσεις στη Βουλή και στη Δικαιοσύνη και κατεβλήθησαν μεγάλες προσπάθειες για να αποφευχθεί ο ενταφιασμός του μεγάλου αυτού σκανδάλου, που ανέδειξε με «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ»-καταπέλτη ο πρώην Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης κ. Ρακιντζής, προς τον οποίο επίσης κάναμε παρέμβαση.

Στη συνεχεια καταγγείλαμε με Ερωτήσεις μας & Α.Κ.Ε., τήν αναδρομικότητα της «διαιτησίας» που ήταν «φωτογραφική» για συμβάσεις όπως η αμαρτωλή σύμβαση 470/2007 της ΕΡΓΟΣΕ, προκειμένου να «ξεπλυθούν», με επαίσχυντες «Διαιτησίες» του τριμελούς «Διαιτητικού Δικαστηρίου»

Όμως, η εξυπηρέτηση των συμφερόντων των «εθνικών εργολάβων» συνεχίστηκε από τον Υπουργό Υποδομών

όπως αποδεικνύουμε αναλυτικά με την υπ’ αρ. πρωτ. 6191/15.06.2016 Ερώτησή μας, προέβη στην έκδοση της Απόφασης για την υπαγωγή των διαφορών που προέκυψαν κατά την εκτέλεση της αμαρτωλής σύμβασης 470/2007 της ΕΡΓΟΣΕ στη διαδικασία της διαιτησίας στις 6/11/2013, δηλαδή μια μέρα μετά από την προθεσμία των 60 ημερών που είχε δικαίωμα να το κάνει, βάσει της παρ. 3 του άρθρου 25Α του Νόμου 3614/2007, όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο 64 του Νόμου 4155/2013 και τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του Νόμου 4177/2013.

Όπως αναφέρουμε στην παραπάνω Ερώτησή μας, για να καλυφθεί το εκπρόθεσμο της απόφασης, που την καθιστά άκυρη και παράνομη, επινοήθηκε η «ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ» της παραπάνω απόφασης του υπουργού στις 29/11/2013, με την οποία διορθώθηκε η ημερομηνία έκδοσης της απόφασης από 6/11/2013 σε 5/11/2013, όπως ομολογείται στο με αριθμό πρωτ. ΔΝΣγ/27075/Φ.9/20-4-2016 έγγραφο της Δ/ΝΣΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΣΥΝΤ/ΣΜΟΥ & ΚΑΛΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗΣ του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, που μας διαβιβάστηκε με την απάντηση του Υπουργού στην με αρ. πρωτ. 4740/331/12-4-2016 Ερώτησή μας & Α.Κ.Ε.

Παρά το προφανές όμως της απάτης, ο σημερινός αρμόδιος Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζης:

1) Δεν προέβη στην ανάκληση της προφανώς παράνομης και συνεπώς άκυρης Απόφασης

του προκατόχου του υπουργού, με την οποία παραπέμφθηκαν στη «διαιτησία» οι

διαφορές που προέκυψαν στη σύμβαση 470/2007 της ΕΡΓΟΣΕ.

2) Δεν προέβη στις απαιτούμενες ενέργειες, για να επανορθωθούν οι συνέπειες της άκυρης αυτής απόφασης, που με τις αποφάσεις του Διαιτητικού Δικαστηρίου στοίχισαν στο Ελληνικό Δημόσιο δεκάδες εκατομμύρια €.

3) Δεν προέβη στην παραπομπή στη Δικαιοσύνη όσων ευθύνονται για την απάτη που του καταγγείλαμε με την παραπάνω Ερώτησή μας & Α.Κ.Ε. με αρ. πρωτ. 6191/15.06.2016.

Σε αντίθεση όμως με τις Κυβερνήσεις και τους Υπουργούς, η Δικαιοσύνη, στην οποία έφτασε το μεγάλο αυτό σκάνδαλο μετά την παραπάνω «ΕΚΘΕΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, κόντρα στα μεγάλα συμφέροντα και στις μεθοδεύσεις τους, στάθηκε στο ύψος της και με το παραπάνω Βούλευμα του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών, που εκδόθηκε στις 13 Ιουλίου 2017, αλλά τα ΜΜΕ της διαπλοκής κράτησαν στο σκοτάδι μέχρι σήμερα, απέδειξε ότι υπάρχουν Δικαστές που σέβονται το λειτούργημά τους και υπερασπίζονται την ανεξαρτησία της Δικαιοσύνης.

Και ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος κ. Νίκος Νικολόπουλος με το υπόμνημα ζητα να διερευνηθούν οι συνέπειες της άκυρης αυτής απόφασης, που με τις αποφάσεις του «Διαιτητικού Δικαστηρίου» στοίχισαν στο Ελληνικό Δημόσιο δεκάδες εκατομμύρια ευρώ ώστε η παραπομπή στη Δικαιοσύνη όσων ευθύνονται για την απάτη που διαπράχθηκε με την παραπάνω «διαιτησία» και στη διερεύνηση των τυχόν ποινικών ευθυνών των μελών του «του Διαιτητικού Δικαστηρίου» να ικανοποιηθεί το κοινο περι δικαίου αίσθημα, σχετικά με την παράδοση σε λειτουργία-χρήση στοιχειωμένων έργων της ΕΡΓΟΣΕ που έγινε εσπευσμένα, χωρίς να τηρούνται οι νόμοι, οι κανόνες ασφαλείας και οι αρχές διαλειτουργικότητας, που διέπουν τη θέση σε λειτουργία των υποσυστημάτων υποδομής, ενέργειας και παρατρόχιου ελέγχου-χειρισμού και σηματοδότησης ενός σύγχρονου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου, όπως οφείλει να είναι και το Ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, και χωρίς να υπάρχει η απαιτούμενη έγκριση από την εθνική αρχή για την ασφάλεια(!!!), που είναι η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων(Ρ.Α.Σ).

Στο υπόμνημα του ο Χριστιανοδημοκράτης Αχαιός πολιτικος, παραθέτει εκτεταμένα αποσπάσματα του Π.Δ. 104/ΦΕΚ 181 Α/12.10.2010, με το οποίο έγινε η Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας προς τις διατάξεις της Οδηγίας 2008/57/ΕΚ, σχετικά με τη διαλειτουργικότητα του κοινοτικού σιδηροδρομικού συστήματος, και της Υπουργικής Απόφασης ΑΣ16.4/οικ.24863/2723 (ΦΕΚ Β’ 1812/08.06.2012) του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, με την οποία καθορίστηκαν η διαδικασία, τα δικαιολογητικά και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια για την υποβολή αίτησης για έγκριση θέσης σε λειτουργία-χρήση υποσυστήματος και έγκριση θέσης σε λειτουργία οχήματος ή σειράς οχημάτων κλπ
Η ανάκριση οφείλει να ζητήσει απαντήσεις σε κρίσιμα ερωτήματα όπως :

Είναι ποτέ δυνατό, στο βωμό της επίσπευσης της ολοκλήρωσης των στοιχειωμένων έργων της ΕΡΓΟΣΕ, να μη λαμβάνονται υπόψη οι κίνδυνοι που εγκυμονούν για την ασφάλεια της κυκλοφορίας οι παραδόσεις σε λειτουργία-χρήση δομικών υποσυστημάτων του σιδηροδρομικού συστήματος, χωρίς να υπάρχει η απαιτούμενη έγκριση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων(Ρ.Α.Σ) ;

Είναι ποτέ δυνατό η ΕΡΓΟΣΕ και οι Ανάδοχοι των έργων τους να παραδίδουν σε λειτουργία-χρήση δομικά υποσυστήματα του σιδηροδρομικού συστήματος, χωρίς να έχουν κάνει όσα προβλέπονται από την Ελληνική Νομοθεσία και τις ευρωπαϊκές Οδηγίες;

Είναι ποτέ δυνατό οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΟΣΕ να καταρτίζουν δρομολόγια, στα οποία συμμετέχουν δομικά υποσυστήματα του σιδηροδρομικού συστήματος, για τα οποία δεν υπάρχει η απαιτούμενη έγκριση της Ρ.Α.Σ.;

Είναι ποτέ δυνατό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δρομολογεί τρένα, χωρίς να υπάρχει από τη Ρ.Α.Σ η απαιτούμενη έγκριση ασφαλείας των δρομολογίων της;

Είναι ποτέ δυνατό Επιτροπές Παραλαβής για χρήση να αγνοούν τα παραπάνω και να παραλαμβάνουν για χρήση δομικά υποσυστήματα του σιδηροδρομικού συστήματος, χωρίς να έχουν γίνει όσα προβλέπονται από την Ελληνική Νομοθεσία και τις ευρωπαϊκές Οδηγίες;

Επίσης στο υπόμνημα καταγραφουμε τα ΕΡΓΑ και ΗΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ και ΕΡΓΟΣΕ!!!

Υπενθυμίζουμε το κατηγορητήριο που σχημάτισε ο εισαγγελέας κ. Κορέας για τις πασίγνωστες εταιρείες ΑΚΤΩΡ και ΕΡΓΟΣΕ, τα έργα οι ημέρες και τα τιμολόγια των δύο εταιρειών για το έργο «Λιανοκλάδι-Δομοκός» που είχαν ως συνέπεια να ζημιωθεί το Δημόσιο με ποσό που ξεπερνά τα 30 εκατ. Ευρώ!

Το σκάνδαλο έφερα «παλίν και πολλάκις» στη Βουλή, μέσω του Κοινοβουλευτικού ελέγχου και δεν «συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις».

Το έγκλημα των Τεμπων έγινε εξ αιτιας της ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ των ΑΧΟΡΤΑΓΩΝ νταβατζήδων και των λαδομενων ποντικών της πολιτικης …

Αλλά περί αυτών και πολλών άλλων το λόγο τώρα έχει η Δικαιοσύνη…

Με τα συνημμένα έγραφα καταγραφεται το πως «πιάστηκαν στα πράσα, κλέπτοντας οπώρας» (Έκθεση Ρακιντζή), και απεδείχθη ότι διανοίχθηκαν τούνελ, ημιτελή και «αχρηστευμένα», πραγματοποιήθηκαν υπερπιστοποιήσεις και εκταμιεύσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ στην ΑΚΤΩΡ για εργασίες που δεν είχαν γίνει.

Άλλωστε αποκαλύπτει όλα τα σκάνδαλα η σχετική αλληλογραφία μεταξύ των υπηρεσιών της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ, καθώς και αυτή με την Ανάδοχο εταιρεία.

ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΡΟΛΙΣΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ

Οι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ δεσμευόμαστε, ότι δεν θα χαριστούμε σε κανέναν ΜΕΓΑλολωποδύτη και σε κανένα ΜΕΓΑλοσχήμονα ΡΟΛΙΣΤΑ της πολιτικής ζωής , που τόλμησε να αλλάξει τους όρους των συμβάσεων και ουσιαστικά να υπογράψει ΝΕΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ, ΜΕ ΝΕΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΜΕ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ…

Αν επιμείνουν τους λέμε

«Και καλήν απολογίαν…»

Και ασφαλώς θα έχει παρα πολλες πληροφορίες να δώσει ο

«ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ»

κ. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Για παράδειγμα πρέπει να διερευνηθει ποια πρόσωπα και με ποιο σκεπτικό μετά την «Έκθεση Ελέγχου» του κ. Ρακιντζή, η οποία ήταν καταπέλτης για τις αξιόποινες πράξεις και παραλείψεις του κ. Πετρόπουλου, ο αρμόδιος Υπουργός δεν τον αντικατέστησε και γιατι δεν απάντησε στην υπ’ αριθμό 4442 ερώτησή μου & Α.Κ.Ε, η οποία απευθυνόταν και στον Πρωθυπουργό.

Για ποιες σκοπιμότητες διατηρούσαν στη θέση του, παρά τα όσα τον βάραιναν, ένα Διευθύνοντα Σύμβουλο μιας τόσο σημαντικής εταιρίας του Δημοσίου, από την αποτελεσματικότητα της οποίας εξαρτάται η έκβαση σημαντικών οικονομικών συμφωνιών.

Πρέπει να διερευνηθεί γιατι εκτός από τη μη αντικατάσταση του κ. Πετρόπουλου, η πολιτικη ηγεσία δεν προέβη , όπως ζητούσε ο κ. Ρακιντζής, ούτε καν στην «άσκηση Πειθαρχικού Ελέγχου στα αρμόδια όργανα της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε.;

Γίνετε συνδρομητές στο «Δικαστικό Ρεπορτάζ», το κορυφαίο μηνιαίο περιοδικό για τη Δικαιοσύνη. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Ακολουθήστε μας στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις